Τομέας 1: Πρωτογενής Τομέας (Αγροτική Παραγωγή)

  • Διατήρηση και περαιτέρω ενέργειες για μειωμένο τιμολόγιο (προνομιακό) της ΔΕΥΑΣ για αγροτική χρήση
  • Συμβουλευτική υποστήριξη των γεωπόνων του Δήμου για θέματα της παραγωγικής διαδικασίας και της χρήσης των φυτοφαρμάκων που δημιουργούν πρόβλημα και στην μελισσοκομία.
  • Στήριξη και αναβάθμιση του Δημοτικού Σφαγείου
  • Προβολή της αγροτικής παραγωγής σε θεματικές και τουριστικές  εκθέσεις
  • Ενημέρωση για τις δυνατότητες της Απάνω Μεριάς σε κτηνοτροφία και αμπελουργία.

Τομέας 2: Δευτερογενής Τομέας (Μεταποίηση)

Συνεργασία με τους επιχειρηματίες, Επιμελητήριο και Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ανάδειξη και προβολή των τοπικών προιόντων των τομέων της Τυροκομίας, της Οινοποιίας και του Λουκουμιού. Σύνδεση του τομέα μεταποίησης με την τουριστική ανάπτυξη του νησιού.

Τομέας 3:  Βιομηχανία

 Στήριξη της λειτουργίας του ναυπηγοεπισκευαστικού κλάδου (Νεώρειο, Καρνάγιο)  και των θέσεων εργασίας μέσα από νόμιμες διαδικασίες και με αυστηρή εφαρμογή όλης της κείμενης περιβαλλοντικής νομοθεσίας.

Τομέας 4: Τριτογενής τομέας (Τουρισμός και Υπηρεσίες και Εμπόριο)

  • Eνίσχυση της Τουριστικής Επιτροπή με ένα αυτόνομο Τμήμα Τουρισμού.
  • Συνεργασία με ειδικό συνεργάτη Τουριστικού Marketing
  • Ανάπτυξη της κρουαζιέρας μέσω συνεργασίας με ειδικό συνεργάτη
  • Προώθηση της Σύρου ως Citybreak προορισμού.
  • Aνάπτυξη και προώθηση εναλλακτικών μορφών τουρισμού
  • Προώθηση και προβολή του Μεσαιωνικού οικισμού της Άνω Σύρου
  • Συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου  και το Επιμελητήριο Κυκλάδων
  • Συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου για την αξιοποίηση των Τεχνολογιών
  • Αξιοποίηση του Portal το οποίο θα προβάλει την πιο ανανεωμένη πληροφορία για οτιδήποτε γίνεται στο νησί, για όλα τα αξιοθέατα αλλά και τις επιχειρήσεις. Το σύγχρονο Portal στοχεύει στην κάλυψη της ανάγκης του πελάτη.
  • Αξιοποίηση της Μαρίνας Ερμούπολης και επέκταση μαρίνας Φοίνικα
  • Συνεργασία με τα γειτονικά νησιά
  • Διοργάνωση εκδηλώσεων σε συνεργασία με τους επιχειρηματίες στις περιοχές των αγορών
  • Δημιουργία χώρου τουριστικών πληροφοριών
  • Συμμετοχή σε εκθέσεις με στόχευση
  • Διοργάνωση events σε πόλεις του εξωτερικού.

Ενέργειες για αρτιότερη ακτοπλοική και αεροπορική σύνδεση